We reageren op berichten en e-mails in de volgorde waarin ze worden ontvangen. De meeste vragen worden binnen 24 uur tijdens onze kantooruren behandeld.
Als u uw verzendadres wilt wijzigen, stuur dan direct een e-mail naar info@retourdeal.nl met uw naam en ordernummer. Hoewel we ons best doen om uw verzoek te verwerken, kunnen we geen wijzigingen garanderen zodra uw bestelling is ingepakt of verzonden.
Onze verwerkingstijd bedraagt 1 werkdag. Bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met zaterdag, met uitzondering van belangrijke feestdagen.
De levertijden variëren, maar bedragen doorgaans 1 à 2 werkdagen nadat de bestelling is verwerkt. U ontvangt een trackingnummer per e-mail zodra uw bestelling is verzonden.
Afhankelijk van de grootte en inhoud van uw bestelling kan deze in meerdere pakketten worden verzonden. In dat geval ontvangt u voor elk pakket een trackingnummer.
Als een artikel in uw bestelling niet op voorraad is, sturen we u een e-mail met een verwachte datum waarop het artikel weer op voorraad is. Als het langer dan twee weken duurt voordat het artikel weer op voorraad is, storten we het bedrag terug voor het/de niet-beschikbare artikel(en).
Onze excuses voor het ongemak dat u ondervindt bij het ontvangen van een beschadigd artikel. Stuur een e-mail naar info@retourdeal.nl met uw naam, bestelnummer en foto's van het beschadigde product, zodat we u kunnen helpen.
Als u een beschadigd artikel heeft ontvangen of er ontbreekt een artikel in uw bestelling, neem dan binnen 30 dagen na levering contact met ons op via info@retourdeal.nl. We zullen samen met u het probleem oplossen.
Bedankt voor het abonneren!
Deze e-mail is geregistreerd!
